
سلام به دوستان و همراهان گرامی انشاء الله تلاش دارم تا با استفاده از تجربیات و دانشی که در طی سالهای اخیر در حوزه مدیریت پیش راه اندازی و راه اندازی کسب کرده ام شما عزیزان را نیز مطلع نمایم. این وبلاگ تلاش دارد تا تمامی موضوعاتی را که به مدیریت پیش راه اندازی و راه اندازی با استفاده از متدلوژیxa0 OPERCOM (اپرکام) پوشش دهد. همچنین در خصوص سامانه ICAPS نیز تلاش می کنم تا مطالب مفیدی را ارائه نمایم. در این مسیر کمکها و راهنمایی شما دوستان و علاقمندان می تواند چراغ راهم باشد.xa0xa0xa0 29 اردیبهشت 95...
ادامه مطلب